site statistics

262728

S kolesi po snegu 2018

21.02.2018 ob 09:08, avtor deejay

Tale zgodba ima že dolgooo brado. Dolgo zato, ker se je pričela že lansko leto, ko smo hoteli izpeljati naše zimsko vandranje po naših hribih. Pa nam vsemogočni ni bil naklonjen. Pravzaprav se je posvetila le ena proložnost, ko je padlo zares veliko snega, ampak takoj za njim, par dnevno deževje, katero je imelo raje sneg, kot nas ;)

Kr malo po štartu, “po rekegrabnu”

Tokrat je bilo drugače. Res je bila prestavljena nekajkrat in to ravno zaradi pomanjkanja snega.
Sam pri sebi sem rekel, ne pomeni zimska , da gremo vozit v zimskem času. Če je zimska naj bo prava zima, snega do kolen, vsaj :) Temperature vsaj okoli ničle, priporočen je minus itd itd.

In preteklo soboto je bilo ravno to, bila je ZIMA.

Bicikli parajt, mi pa tudi, ni nas bilo veliko, pa še vseeno ravno prav. In to tisti tapravi, ki se imamo fajn, ne glede na karkoli :)

Pavza :)

Najlepši del, ko dobiš podlago s snegom

Tokrat je bila sedma po vrsti in ko enkrat dosežeš sedmico, lahko prireditev, norenje, druženje, karkoli že je dobi naziv tradicionalna , tk pravijo :)

Štartali smo kot že nekajkrat izpred Špara na Ravnah, ker smo nepredvidljivi, smo cilj izbrali tik preden smo pognali. Enoglasni smo da bo naš cilj, pravzaprav je to vmesni cilj… v idilični vasici Šentanel. Ploder ima polno, se nam opravičijo in nas povabijo v prihodnje, kličemu še Marinu, tu šefe Janko pravi ni problema, vi samo pridite, jesti piti, kar boste želeli…..super, zrihtano.  Gremoooo

TK Trot, obvezna pavza

V navadi je, da se povzpnemo vsaj na 1000 m nad morjem in potem lagano padamo in pristanemo , kjer nam je mesto :)   Letos prvič z nami Smoki, Rinči in Primož in po mojem mnenju ne zadnjič :)

Izbrali smo smer proti Strojni. Mimo Lizija na Trota in proti vrhu. Manjše tehnične težave nastopijo tik pod Lizijem, kjer se Smoki hoče prepričati, da ne more več. Nedavni prehlad ga je hotel spustiti nazaj v dolini. Itak da smo se postavili na njegovo stran. Kje pa bo muzika ? Smoki je bil namreč zadolžen za glasbo ob poti. Njegov pol kilogramski zvočnik na belanci je namreč vseskozi dihal in nam predvajal aktualne hite….izpred 30 let in več ;)   Modrijani, k iso se pojavili med njimi so bili padalci, bogapitaj, kako so se znašli tam vmes ;)

Pa smo na najvišji točki današnjega potepanja vas Strojna

V glavnem že zaradi muzike smo ga prepričali, d abo zmogel in šel z nami do vrha, …lej ni daleč, tam zadaj je Strojna :)     še sreča, da ni šel kdaj v tej smeri….in smo šli . Na koncu je bil seveda zmagovalec in ni niti malo obžaloval, da smo ga prepričali da je šel z nami.

:) no comment

Postojanka do Strijne je bila tudi turistična kmetija Trot, kjer smo pred leti že imeli malico. Gospodinja, ki nam je prišla odpret, se seveda tega ni spominjala, nam pa je njihovo gostoljublje še kako ostalo v spominu. Ke rmošta ni bilo, ” če ni bwo japk” pravi, smo ruknali pač domače rcnije, teh je dovolj. Hvala bogu, veselo poklepetamo in ko želimo plačati….ta naj bo za vas, d ane boste zboleli, mi častimo….hmmmm, še vedno gostoljubni…še pridemo naokoli.

Proti posestvu Kupnik

Do našega vrha ni več daleč, 15 minut recimo. Smoki poganja kot bi imel na novo napolnjene baterije. Na vrhu lepo, sončno, posedemo pri nekdanji šoli in naredimo eno gasilsko sliko v živo :)   ne, naredimo dve, v živo :)

Akcija

Jupijupija :)

In se spustimo v smeri Jamnice, da se ne ohladimo preveč. Tu se preklopimo na traso Krejanovega memoriala. Prava zimska idila, tu samo plužijo, posuto ni prav nič, fajn gre. Od tu do Šentanela nam Nani in Smoki demonstrirata varen padec na biciklu :) Nani celo s salto v zraku, svaka čast, dobil je gromek aplavz za to :) :)
Iz igrišča do centra vasice Šentanel se spustimo po celem snegu, pač malo otroškega veselja ;)

Pavza številka …hmm ? :)

Štoparjev most, pod njim Primož in Rinči

Pri Marinu pa razvajanje in hokej. Domači mošt, domača košta, čas kar prehitro mineva, ko se je potrebno spraviti, priti moramo še do doma, Aha mimogrede v oštariji opazimo še našega vremenarja s televizije in s emu lepo zahvalimo, ko nam je zrihtal tk fajn vreme :)
Zunaj sledi še ena gasilsko biciklistična in gasa. Smer Pečnik, da ne bomo rinili po glavni cesti…si rečemo. mes se ustavimo še pri evropskem mladinskem prvaku v enduru Peršaku, svetski človek pač pozna takšne ljudi. Ja, tudi tam nam ponudijo domače, na hitro in že smo nazaj na biciklu. Prevalje ni več daleč, tudi Ravne ne, kje je tudi cilj naše ture.

Pavza za poziranje…v živo :)

Na cilj prispemo v enem kosu, nič premraženi, zato pa siti in bogatejši za še eno novo doživetje. Lepo je bilo in če se bo sneg še obdržal, me ma da bi še :) sam enkrat ;)

Hvala kolegom sotrpinom, TK Trot, TK Marin in sponzorjem, kateri želijo ostati neimenovani :)

Zimska pravljica ostaja živa

Biciklistični pozdrav

FOTOGALERIJA

Objavljeno v Foto, Foto utrinek, Slovenija, Zabava, mtbkoroska-novice, vse o biciklarjenju, Šport | Brez komentarjev

Pozor: Tvoj komentar bo objavljen, ko ga odobri avtor bloga. Prosim, ne pošiljaj istega komentarja dvakrat.