site statistics

27282930

Skupaj z bicikli na Uršljo goro 2017

1.11.2017 ob 18:58, avtor deejay

14 dni nazaj gledam vremensko napoved za konec meseca, dež. O lubagela, pa ne ga srat, ziher se motijo si rečem. Še vedno je bilo na naš praznik lepo vreme. To je skoraj tako “ziher” kot dež za Jormak v Pliberku. Bicikli so namreč že parajt, za naš zadnji skupni podvig. Osvojitev Uršlje gore. Bolj je šlo proti koncu meseca, bolj so oblaki na vremenski napovedi izginjali.

Proti našem postajališču na Šrotneku, kjer poberemo naslednjo skupino

Že lepo število kolesarjev, kateri še kar prihajajo

Včeraj zjutraj pa….nebo je brez oblačka :) sicer mrzlo, ampak brez enega samega oblačka, še tistih belih “špur” od letal ni bilo :)

Prav zato se je obetal en lep kolesarski dan. Kar nekaj sotrpinov iz prejšnjih let je opravičilo izostanek, dva dni prej je namreč v Ljubljani potekalo neko lavfanje in tam so se menda tolk namatrali, da so zdaj na bolovanju. Uuuuu, da ne naredim krivice, dva dolgoprogaša sta bila z nami, na biciklu. Jan in Marko nista pristala na bolniški, ampak na rogaču :)   Ja, zvestoba do roba ;)

Čez Šrotneški klanec, zgoraj levo naš cilj :)

Že na našem zbirnem mestu gužva, ja, mislim, da nas je že tam bilo okoli 15. Počasi sprežemo proti Šrotneku, tu pa nova invazija kolesarjev, še kar enkrat toliko in drobiž se nam jih je še pridružilo.

Zgleda, da sem imel kapo narobe obrjeno :)

Lepo je bilo pogledat to množico kolesarjev, vsi nasmejani eni zaspani, ampak vsi z istim ciljem, priti tam gor, na 1699 metrov nad morjem. Počasi se premikamo, čenčimo, vsake toliko časa se nam priključi še kakšen zamudnik.

Sem si jo popravil, pa zgleda da ne čist ok :)

Prva pavza na Smučarski koči. Tu se ogrejemo, vsak po svoje. Eni stopijo na sonce, drugi ruknemo antifriz pomešan z zelišči, drugi zapalijo….kadi se :) Ko dim pojenja se premaknemo, naša naslednja postaja so Naravske ledine. koča tukaj zaprta, kot ponavadi v tem času. Ampak ni panike, posedemo se na zimskem vrtu, temperatura je bila tik nad lediščem, spet se pokadi, spet je atifriz na mizi, začuda se ne sliši nobenega poka, kateri je tako značilen za pločevinke. Odprejo se tudi rukzaki, sendviči, domači keksi, banane, čokoladice, mislim, ko na tržnici, ni da ni :)

Pavza na Smuč koči

Juhu :)

Da se ne ohladimo preveč, ne posedamo predolgo, naš cilj je od tu oddaljen še dobrih 6 km in hudih 600 višinskih metrov. Pa tudi Smokie poje svoj sendvič ;) Pot od tu do “stene” ni pretirano težka. Ko prikolesariš na Zg. ledine sledi spust in malo , ampak res malo hupserjev, do odcepa desno. Kjer je cca. 10 minut do Šišernikovih travnikov. Začuda letos ni nobenih “felerjev” na biciklu. Tako, da smo v prednosti vsaj pol ure, glede na našo časovnico.

Zdaj kape nimam več na tepki, pa sem še kr smešen za pogledat :)

Banananjam :)

Ko se dim poleže, štartamo, Naravske ledine ;)

Do rampe pridemo še skupaj v sicer malo razvlečeni skupini. Od tu naprej zgodbo že poznate. Tisti, ki tišimo, se pomenimo dosti več, kot tisti, ki zgonijo na vrh brez, da bi sestopili :) to je ena od prednosti, druga recimo, če te prtisne na potrebo, bicikl sam posatviš na stran, oddelaš svoje in tišiš naprej. Bognedaj, da bi se kaj takšnega zgodilo, ko želiš pregonit klanec. Mislim, no comment :)

Šišernikovi travniki

Na vrhu pa kot vedno. Za nagrado dobi vsak zastonj razgled za milion dolarjev, tj cca. 860.000 € :) Potem pivo, enolončnico, po želji, pa še kakšno fotko , ha, zdaj pa rečte vi, se splača al ne :)

Od rampe pa … na juriš :)

Sledijo izmenjave informacij, rokovanja, bilo je nekaj recitalov in pa skupinska fotka, katera gre v zgodovino. Potem smo lahko testirali e-bike :) Kalči hvala. Žrebali bi tudi dva bicikla, ta prava, eden na v- brake, neznane firme in drugi znamke Scott na diske, ampak se na koncu lastnika nekak nista strinjala, da bi jih podarili. prodala bi jih pa :) Biznismena ;)

Grizemoooo

opaaaaa, dejmo ;)

Tudi letos je bilo z nami nekaj takšnih, kateri so se na Uršljo goro podali prvič s kolesi, čestitke. Kompliment pa tudi “takorajžnim” puncam, Alenka, Blanka, Natalija in Tina, prava motivacija ste :)

Nismo gasilci, gasilske pa radi delamo :)

Kolesarska na 1699 :)

Nasvidenje prihodnje leto …

In za konec, da se prvo pograjam. Nisem nas preštel :) preveč vas je bilo. Je pa bila cifra preko 40, tako, da je v vsakem primeru postavljen nov mejnik v naših druženjih ob Dnevu reformacije :)   Rad bi se zahvalil vsem za udeležbo, za en fajn dan, ki ne bo šel kr v pozabo. Naslednje leto se zopet vidimo, Urška bo počakala na nas, lepa in zaj….a kot vedno :)
Do takrat pa, uživajte, nad, pod , na ob kolesu, kakorkoli ;)

Ker se je vse skupaj dogajalo na noč vještica,  je bil z menoj moj prijatelj Piki pajek ;)

Biciklistični pozdrav

FOTOGALERIJA/klik

Objavljeno v Foto utrinek, Slovenija, Zabava, mtbkoroska-novice, uršlja gora, vse o biciklarjenju, Šport | 1 komentar

En odgovor

1. Joco pravi:

Lepo za pogledat, lepo za prebrat.
    Bravo dekleta in fantje

Pozor: Tvoj komentar bo objavljen, ko ga odobri avtor bloga. Prosim, ne pošiljaj istega komentarja dvakrat.