site statistics

28293031

2. Skok na Uršljo goro 2015/16

13.12.2015 ob 12:11, avtor deejay

12. december 2015, ura 7.45, v tem času sonce komaj da vzide. Parkirišča ob Ivarčkem jezeru pa polna, kot za prvega maja. Pardon, ob takšni uri so za 1. maja, še na pol prazna. Napolnijo se par ur kasneje, pa še to zaradi tega, ker je zastonj hrana in pijača, pa še ansambel jim uštimajo :)
Danes tega ne bo, pa je kljub temu ljudi, da kar mrgoli. Na Uršljo goro gremo, samo to :)

Popis pb :)

In tudi tokrat se nas je ob osmi uri zbralo okoli 100, natančneje 97 tistih, ki smo imeli namen, povzpeti se na 1699 visoko Uršljo goro. Dvema žal to ni bilo dano. Eden od pohodnikov, se ta dan ni počutil, kot bi se moral in je zaradi slabosti končal svoj vzpon predčasno.

Segrevanje na -2 stopinjah

Pa gremo lepo po vrsti. Tokrat sem bil na parkingu že ob pol osmih. Pa da ne bost mislili, da sem bil prvi, nak, tisti zagriženi so se že ogrevali, sam pa sem kar pričel s popisovanjem. Zelo hitro mine te pol ure in v veselje mi je bilo, ko sem videl, da se je nam tokrat pridružil tudi Rok, kateri je že od lanskega leta spraševal o tem in onem…. Tokrat  se je opogumil in prišel na mesto zločina, svoje prehodil in bil na koncu zelo zadovoljen. Jaz pa tudi ;)
Štart kot ponavadi, s tem, da se je tokrat oglasila sirena, jo, tista prava policijsko-gasilsko-reševalna :)

Nestrpnost narašča :)

Te slednje smo tokrat res potrebovali. Pohodnik, ki je omagal je potreboval njihovo pomoč. Tu pa smo lahko videli, kaj dela novi sistem obveščanja. Ko smo poklicali center za obveščanje, da bi pač potrebovali pomoč reševalcev, smo naleteli za nekaj časa na zid, nepremagljiv. Kako nekomu ki ni iz naše Koroške povedati, dopovedati, kje je Ivarčko, kje je Železarska pot, kje je kmetija Jurček. Težko, oziroma nemogoče, vse dokler dispečer na 112 ne preveže, po zahtevi Anice, katera je vodila pogovor, k nam bližnjim, koroškim  reševalcem. Potem zadeva steče. Če bi odločale sekunde, lahko tudi minute, bi bila težka. Anica in Lojz sta potem spremljala našega pohodnika do Jurčka, kjer so ga prevzeli koroški reševalci. Kot smo izvedeli že včeraj, pa je šlo hvala bogu le za trenutno slabost in je že OK.

Jure pod Jurčkom ;)

Nekje na polovici poti

Lojz je potem kljub temu prišel na vrh, dobil tudi nagrado :) , Anica pa bo  za pozornost, ki jo je namenila, prejela ob naslednjem Skoku skromno darilce ;)

Cerkev na Gori

Prav zaradi tega “zastoja” sem potem odpeketal proti vrhu bolj kot ne sam. Srečal še nekaj skokic, malo poklepetal in gasa naprej. Od ceste pa že srečeval tiste tahitre, ki so se že vračali v dolino. Na hitro rečemo kakšno in že se mi je prikazal vrh, tam na vrhu pa ….pa kje hodiš :)  So se me pa razveselili, kot da bi imel v vsaki roki vsaj dva  5- litrska kanistra mošta :)

Nekaj so videli na meni :)

Na hitro rečemo kakšno, ljudje se že vračajo v dolino, zato tudi na hitro gasilska za vse večne čase in to je to. V koči sta dežurna poskrbela za vse  prisotne, sledil je tudi žreb. Al Pachino in Solni hram sta na vsakem skoku z nami. Za čaj pa je tokrat  svoj prispevek dalo  podjetje MG Rohr za Raven na Koroškem….

Šaleška dolina

Na drugem skoku sta najhitreje do vrha prišla Vinko in Irena, slednja prvič med ženskami pod eno uro. Čestitke, čestitke pa tudi vsem ostalim za osvojeni vrh, ter prispevek k temu, da je za nami še en uspešen skok na Uršljo goro.

Naslednjič se vidimo zopet 26.12, se pravi dan po tistem obilnem zajtrku :) ja, pasalo bo na tisti dan malo razmigavanja, zato le označite v  svoje pametne telefone, tablice, računalnike in klasične koledarje  dan 26 december, 8.00 Ivarčko jezero -> Uršlja

Gasilska 2. Skok 2015/16

Pa lepe Božične praznike vsem

B

FOTOGALERIJA

Objavljeno v Foto utrinek, Slovenija, Zabava, Šport | Brez komentarjev

Pozor: Tvoj komentar bo objavljen, ko ga odobri avtor bloga. Prosim, ne pošiljaj istega komentarja dvakrat.