site statistics

262728293031

4. Skok na Uršljo goro 2014/15

13.01.2015 ob 13:14, avtor deejay

….. kar malo po štartu, nekje pri Jurčku srečam Janjo, katera mi pravi, da ji danes ne gre in da bo poklicala na vrh, če bo obrnila, da je ne bomo zastonj čakali….in ko se na vrgu v koči odločijo, gremo naredit skupinsko fotko, ko se že vsi zberejo na kupu. Med vso množico iščem Uršljegorski Timing – Danila in Simona, katera skrbita za vaše rezultate. Med množico nasmejanih jih ne vidim, ko se na vsem lepem prikažeta na cesti in ob njima Janja.

Janja v spremstvu UG – Timinga :)

Šla sta ji naproti, ko sta jo videla tik pod cesto, samo, utrujeno, pa vendar zmagovalko, z nasmehom, takšno, kot ste bili zmagovalci vs po vrsti, Irena, David, Primož, Lidija, Charly, Vlado, Danica, Lenka, Jože, Jasmina, Štefan, Simon, Susanne, Mirko, Edi, Štefka, Eva, Samo, Veronika. itd, itd….. kateri ste to nedeljo prešpricali govejo juho ali pa vsaj tisto uro, ob katero jo ponavadi srebate ;)

Velenjski tekači, del ekipe

Še kako pravilna je bila odločitev, da smo tokratno Skok, nekateri omenjajo že NAskok :) na Uršljo goro prestavili na nedeljo. V soboto je namreč potekala na gori prireditev PD Prevalje, poleg tega, sta na vrh prišli tudi dve večji skupini ljudi, tako, da je koča pokala po šivih, ma kaj po šivih, pokala je tudi tam, kjer do sedaj tega ni bilo zaslediti…pri popeku :)

Vse žive finte uporabljajo za koncentracijo, od igranja iger v počepu, do stanja na eni nogi…mislim…ko Tina Maze ;)

V nedeljo pa je bila skorajda rezervirana samo za nas. Tudi vreme, čeprav so nam napovedovali dež, sneg, tega nismo videli, vsaj med vzponom ne. Zjutraj je bilo jasno in tako je bilo tudi, ko smo prispeli na vrh. Vse drugo, kar se tiče vremena, nas kasneje ni toliko zanimalo, nazaj grede pa smo bili mokri…in kljub temu, še vedno nasmejani :)

65 udeležencev, štartala sta še dva več, vendar sta zaradi težav raje obrnila, upam, da se do prihodnjič poštimata in bosta spet z nami.

V dir…. :)

Tokrat je zamudila moja”asistentka” ampak ok, je prinesla opravičilo in sem ji seveda opravičil :) vse je bilo namreč pristno. In ker mi toliko pišete, me kličete, kdo je ta popisovalka, danes premierno, samo na tej strani objavljam fotografijo moje, naše in vaše Polone ;) zaradi katere je 4. Skok dobil skorajda “mlade” :)   Prav zaradi nje so se v zadnji grupi odvijale ceremonije, katere sicer niso za objavo, vsekakor pa bom dal namig, za kaj se je šlo :) Prišla je namreč vsa virozna, prav z namenom, da to virozo pusti nekje v severni steni Uršlje gore.

Polona v elementu , hvala ;)

Eden po eden, brez prerivanja :)

Ok, nisem govoril po tistem z njo, zdi pa se mi, da ji je uspelo, tudi s pomočjo njenih the best of, oh in sploh kolegic, katere so jo spodbujale k temu in ji dajale moralno in zdravstveno (beri antigrepin) podporo.

Mimo Stonhenge   – Uršljegorski seveda :)

Prava drama se je dogajala nekje na pol poti, ko je Poloni spodrsnilo in je bil njen številni support takoj na svojih pozicijah :) Rukzoki so popadali po tleh, prisrčnice so potovale iz roke v roko, …. :) v glavnem, tako je potekalo vse do, na novo odprte okrepčevalnice Pod brezo, katere lastnik Vlado, je ob otvoritvi natočil rujnega in še kasneje na koči odprl svoj 12 kilogramski nahrbtnik ;)

Prvi gosti v novo odprti okrepčevalnici

Poleg vsega dogajanja izza kulisja, smo v tem skoku dobili tudi novo lastnico rekorda v kategoriji  ženske ;)   Ta naziv bo do preklica nosila Viktorija Modrijan …aha Viktorija, ok vse jasno ;)

Pri moških je tokrat z lahkotnejšim tempom  prvi ciljno črto prestopil Vinko Ladinek.  Tudi tokrat smo imeli mednarodno zasedbo, kolegi iz Avstrije so zdaj že čisto domači, prvič pa je prišla skupina tekačev iz Velenja. In kaj so nam obljubili, poleg tega, da bomo prišli resnici do dna glede bloka 6, da se še vidimo, dobrodošli…prijatelji.

Yessss …

Je še kdo srečnejši kje… ;)

OOOOOOOpa Team :)

V glavnem spet je bilo eno lepo druženje, katere si lepo spredalčkamo v spomin. Verjetno ne bo nič drugače čez 14 dni, ko se bomo na Goro podali že petič v tej sezoni. Ko bo vse skupaj malo drugače, zakaj tako, izveste kmalu, pri nas “doma” v naši skupini ;)

Nazaj v dolino

FOTOGALERIJA klik:)

Objavljeno v Aktualno, Foto utrinek, Zabava, Šport | Brez komentarjev

Pozor: Tvoj komentar bo objavljen, ko ga odobri avtor bloga. Prosim, ne pošiljaj istega komentarja dvakrat.