site statistics

12131415161718
19202122232425
262728293031

S kolesom na sončni zahod

27.08.2013 ob 20:32, avtor deejay

Uršlja gora ,osamelec, ki kar kliče, po obisku, ko enkrat zagledaš vanj. Za nas, ki živimo pod našo Urško ni nič čudnega, če jo obiščemo tudi po nekajkrat na leto. Peš ali pa s kolesom.
Ob zadnjih pomislekih, kam se spraviti na kolo, se mi je utrnila misel za na goro. In to za kolesarje ob nenavadnem času. Grem na sončni zahod, katerega sem že ničkolikokrat spremljal, vendar, nikoli s kolesom.
Na “oglasno desko” dam ponudbo, če bi šel kdo z menoj. In samo Duca-nu so se po glavi podile enake misli , kot meni :)
Dobiva se ob 18.00 uri na Naravskih ledinah, on štarta s prevaljške strani, jaz z Raven.

Cilj se še koplje še v soncu

Ob uri štarta še vse pod kontrolo, sonce še visoko na obzorju, bolj je šlo proti vrhu, bolj hladno je bilo, soncu pa so že pojemale moči. Srečava se na Ošvenu. Ob klepetu sva na vsem lepem že nad Naravskih ledinah.
Duca še nekaj časa z menoj, potem pa po svojih močeh….šviccc naprej.

“Smuč koča”

Počaka me pri zloglasni rampi, ja tam, kjer iz ceste nastane “zid”. Še vedno velja, da ga v enem zamahu prebiciklirajo samo najbolje pripravljeni. In Duca je tokrat zmogel, v enem zamahu premagati 1, 5 km ceste in več kot 250 metrov višinske razlike. Svaka čast !!
Sam poskušam po svojih močeh, ampak ne gre, par deset metrov pod180 stopinjskim ovinkom sestopim, tišim kolo,  kot smo ga svoj čas v Dravogradu :)

Malo poziranja nad Šišernikovimi travniki

Pri klopci spet sedem na bicikl, sedaj spet gre, a ne za dolgo, sestopim drugič, vse je tiho, ptice so že zasedle svoja mesta za prenočitev :) Slišim svoj utrip srca, pumpa dela sto na uro…

Stena…bufff :)

Nič hudega, se tolažim, nisem edini, ki v spopado s steno sestopi, tudi precej povečan pulz v tem primeru ni nič nenavadnega.
Na zadnji ravnini, kjer nam križajo pot pohodniki s Križana spet poskušam, tokrat gre, počasi, vendar gre.

Vrh je viden, gremooo

Ko prispeš do zadnjih ovinkov, veš, da si zmogel, da je gora premagana. Prepoten si, čeprav po malem piha, čeprav ni hudo vroče. Na vrhu si slečem majico in jo dam sušit, ja, še sreča, da imajo na vrhu “štrike” za perilo sušit.
Duca je že na mestu, za šankom.  Z gazdo v domu malo podebatiramo, ruknem “kratkega” in hitro ven. Sonce se zna hitro skriti.

Na eni strani vzhod lune….

Duca se medtem že odpravlja v dolino, ni toliko opremljen, kot jaz. Domov bi rad prišel še po “svetlem” .Sam sem tokrat vzel s seboj bicikl-reflektor, da ga preizkusim v tapravi temi. Temni se hitro, naredim še par posnetkov, palim svetlo in gasa v dolino. Zahvaljujoč lučki je spust ne preveč zahteven.

…na drugi zahod sonca

Sem ga pa kiksnil, ker s seboj nisem vzel prozornih šipic za očala. Z zatemnjenimi očali pač ne bo šlo.
Mušic pa, huh, kot še nikoli :)   Še naslednje jutro so mi padale z oči , dobra šola za prihodnjič :)
Zahod je osvojen, s kolegi pa smo že v dogovoru, da ga naslednjič mahnemo še na vzhod, s kolesi seveda…
Več nas bo….bolj svetlo bo ;)

Lučka je parajt, jaz pa tudi ;)

Biciklistični pozdrav

….in še mala opazka, v sklopu Koroškega pokala v vzponih, bo v soboto, 31. avgusta ob 11.00 uri, preizkusite svoje zmožnosti ;)

Voziti v temi z gore…neprecenljivo, kljub mušicam :)

Objavljeno v Foto, mtbkoroska-novice, vse o biciklarjenju, Šport | 3 komentarjev

3 odgovorov

1. bestblogs.si pravi:

Čestitam za podvig!

2. pipi13 pravi:

Čestitam. Moglo je bit res noro ponoči se vozit. Moram nabavit lučko pa enkrat probat (mogoče veš za kaj ugodnega?).
    STENA je pa res Stena!!!

3. deejay deejay pravi:

Sam uporabljam lučko, ki meji že na reflektor :)
    Za zelo ugodno ceno se jo da dobiti na spodnji povezavi

Pozor: Tvoj komentar bo objavljen, ko ga odobri avtor bloga. Prosim, ne pošiljaj istega komentarja dvakrat.