site statistics

24252627282930

Po kolesarski stezi Otiški vrh – Mislinja

16.10.2011 ob 20:33, avtor deejay

Že nekaj časa sem se želel odpeljati po  najdaljši kolesarski stezi v naši bližini. Današnji dan je bil kot nalašč za prijetno turo od Otiškega vrha, preko Slovenj Gradca do Mislinje, do koder seže kolesarska steza.

Pričetek kolesarske steze v Otiškem vrhu

Za štart sem se odločil v Otiškem vrhu, če bi stezo želel odpeljati par mesecev prej, bi moral štartati v Šentjanžu, vendar je v teh mesecih lovka kolesarske steze postala še nekoliko daljša. Seveda nam v prid – kolesarjem :)

Ob magistalki do Šentjanža

Če se boste odločili odpeljati po stezi, vam za izhodišče priporočam Otiški vrh, bolj natančno parkirišče pri gostilni Begant. Do kolesarske steze imate tako dobrih 150 m in se s cesto srečate le takrat, ko to prečkate, sicer pa vse do Mislinje po kolesarski stezi.

Do Šentjanža se boste peljali tik ob magistralki, tam pa na tračnice, ki jih ni več. Se pravi po trasi nekdanje železnice do Slovenj Gradca. Nedaleč od Bukovske vasi pa prva in edina črna pika na tej trasi. Počivališče oz. postojanka imenovana po bližnjem zaselku Jedrt je prazna.

Postojanka Jedrt, za podreti

Postavljena sta avtomata za tople napitke in hladne pijače. Vendar zanemarjena, mislim ,da sta bila nazadnje napolnjena prav ob otvoritvi kolesarske poti. Slabi obeti si mislim in se  od glavne ceste  umaknemo  v hlad reke Mislinje. V tem času ne ravno posrečeno v poletnem času pa zlata vredno.

Po trasi nekdanje železnice do Slovenj Gradca

Od izhodišča ture in do Mislinje je vseskozi prisotno vzpenjanje. Ni to očem vidno, občuti pa se, ko pričnemo z menjanjem na manjši verižnik, ampak ni panike. Tukaj se ne vozi na čas, pa tudi dosti previden je treba biti, saj je vseskozi dosti sprehajalcev, kolesarjev, gobarjev ;)   …

Počivališče pred vhodom v Mesto miru

Ko prispemo do Slovenj Gradca pa pozor, kakšnih 50 metrov preden se bomo zapeljali prek mostu, zdaj kolesarskega,  je počivališče in ob njem tabla, kako se najhitreje ” losat” Slovenj Gradca, oz. po domače, kako ga obvoziti po kolesarski stezi. Sam sem bil sprva v dvomih, če se bom znašel , ampak ni panike, vsaj zaenkrat še ne. Talne označbe so vidne in te zapeljejo kamor želiš.

ZEMLJEVID PREČENJA SLOVENJ GRADCA

Preko, več kot sto let starega mostu

Mimo avtobusne postaje po kolesarski stezi

Tokrat gremo kot že rečeno čez most,  prečkamo križišče in se spustimo ob nekdanjem Preventovem parkirišču do naslednjega križišča. Zelena luč, al pa rdeča, če v bližini ni policajev :) in že se peljemo tik ob avtobusni postaji.

Po Kopališki ulici mimo letnega bazena

Ob Merkatorju, Lidlu in Merkurju do zadnjega semaforja

Sledimo talnim označbam, kjer prispemo na Kopališko ulico, se zapeljemo čez manjši mostiček in ob letnem bazenu po peš/kolesarski stezi mimo Merkatorja, trgovine Lidl pod bencinsko črpalko mimo Merkurja do zadnjega semaforiziranega križišča. Ko se otresemo še tega, smo na konju, oziroma na kolesarski stezi, katero ne bomo zapustili vse do Mislinje.

Še zadnji semafor pred Mislinjo

Po Savinjski, pardon :) Mislinjski dolini

Ko se peljemo proti Šmartnem na trenutke lahko pomislimo, da smo nekje v Savinjski dolini, sledi hmelja so namreč levo in desno. O samem prihodu v Šmartno pa lično počivališče s pitnikom in majhno hišico, katera je odprta v poletnem času. Ob njej pa avtomat za pijače, kateri deluje.

Postajališče v Šmartnem

Ne pustimo se motiti in gremo naprej proti Tomaški  in Turiški vasi. Ne vem zakaj , ampak s tema vasema sem imel vedno probleme :) Katera je prava.

Največji in najdražji projekt na trasi kolesarske steze

Med Turiško vasjo  in Mislinjsko Dobravo pa podvoz pod glavno cesto Slovenj Gradec – Velenje. Dolgo je bil ta prehod trn v peti za kolesarje, prometnica, ki je zelo obremenjena je potrebovala varen prehod in zgodilo se je , mesec dni nazaj je bila otvoritev prehoda – podvoza. Vse pohvale investitorjem projekta. Zdaj do Mislinje ni več daleč.

Šen ;)

Vse za kolesarje, kolesarski most pred Mislinjo

Ob kolesarski stezi naletimo še na manjši ribnik z vodometi, nedaleč stran je še en večji kolesarski most in cilj je pred nami.

Mislinja in picerija Vagon v slučaju, da ste pokurili vse preveč kalorij in da jih v dosti hitrem času nadoknadite :) Tukaj pa se kolesarska steza tudi konča. Govorilo se je sicer, da naj bi kolesarsko pot do Velenja speljali še naprej po nekdanji železniški progi , verjamem, da je to izvedljivo in da bi bil ta del trase eden lepših v Sloveniji s predori in v čudovito okolico ” hude luknje” .

Če bi vzeli enosmerno … tako pa  ;)

Nazaj bi lahko šli tudi z avtobusom :) ampak, keer smo vzeli povratno vozovnico, se bo potrebno spustiti proti izhodišču nazaj. Kilometrov, bo zato nekoliko več, v eno stran se jih je nabralo nekaj malega čez 22 , dvignili pa smo se za 235 višinskih metrov, za to pa smo potrebovali dobro uro. Pravi družinski izlet vam bo nesel eno popoldne ali pa dopoldne, kakor želite.

Vendar v poletnem času, saj so zdaj temperature neprimerne za družinska potepanja, še posebej  v prisojnem delu trase. Vam pa zagotavljam, da boste na poti uživali, počivališč je dovolj, sama trasa pa je primerna skoraj za vsakogar, pogoj je le, da ste lastnik bicikla ;)

Upam, da bom lahko v kratkem opisal nadaljevanje poti proti Velenju, komaj čakam :)

Biciklistični pozdrav

Objavljeno v Foto utrinek, Zabava, vse o biciklarjenju, Šport | Brez komentarjev

Pozor: Tvoj komentar bo objavljen, ko ga odobri avtor bloga. Prosim, ne pošiljaj istega komentarja dvakrat.