site statistics

27282930

Maraton Črna luknja 2011 /foto

12.06.2011 ob 12:11, avtor deejay

Drugi MTB maraton po vrsti, edinstveni v Sloveniji in v svetu, katerega del trase je speljan po zapuščenih rovih rudnika. In pri katerem je obvezni del opreme tudi svetilka. Močnejša je, bolje je :)

Ta sobota je bila, vsaj kar se vremena tiče idealna za kolesarjenje. In črjanski hribi so kar vabili, da se povzpnemo nanje.. Tod okrog, jih resnično ne manjka. Črna na Koroškem je tokrat dihala s kolesarji, ne toliko, kot pozimi z Tino, pa vendar.

Pred štartom maratona

Štart je bil tokrat pred hotelom Krnes in ker je štel maraton, tudi za državno prvenstvo je bila pred štartom manjša procedura, katere pač obični “smrtniki” nismo vajeni. Ob 9.00 so se prvi pognali na traso dolgoprogaši, deset minut za njim pa ostali. Letos je bila dodana tudi srednja trasa, ki je merila 60 km. in kar dosti se je odločilo prevoziti prav to imenovano Lipo.

Čisti dresi, čista kolesa

Sam sem se tik pred zdajci odločil za Klasika, ki je meril nekaj manj, kot 40 km in okoli 1100 vm. Bo kar dovolj zame :)

Prvi del vodi po asfaltni cesti do Halene, kjer prvič občutimo makedam in kaj hitro gozdno podrast. Dvigamo se tako po makedamu, kot gozdnih ozkih poteh. Za razliko od lani, pa se nam letod ponujajo lepi razgledi po okoliških hribih.

Klanec proti Haleni

V resnici še bolj strm, kot kaže fotografija :)

Prvi vrh, ki ga moramo osvojiti so Štenge, ja res smo se po njih vzpenjali, kot po stopnicah….navzdol pa aleluja, lepe single, del katerih pa mi letos ni bil najbolj naklonjen. Pri prehitevanju počasnejšega je namreč prišlo skoraj do bližnjega srečanja, pa sem raje zavil v luknju, ki pa bi zame kaj hitro lahko bila tudi črna :)   Ampak nič hudega, nekaj odrgnin po nosu in kolenih je bilo vse, kar sem od tega odnesel.

Se bomo peljali ali tiščali

še spust mimo nekdanjega Edelvajsa in že smo stali pred vhodom v rov, prižgi luči, so bili še zadnji napotki mladeniča, ki nas je zapisal in adrenalinska vožnja se je lahko pričela, za razliko od lani od začetka nič vode….temperatura pa enaka kot lani ;-) okoli 8°C ….

Črna luknja…v živo ;-)

In spet bi lahko prišlo do padca, pred seboj vidim nekoga s petrolejko, vsaj tako je izgledalo…bleda rumena svetloba. Katero pa sem pustil, da se je oddaljila in gasa. V ovinku, ja tudi ovinki so v rovih pa skorajšnji tresk. Sprašujem se, kako so lahko nekateri tako neodgovorni, da ne poskrbijo za svojo varnost, kaj šele za varnost drugih. Verjetn ose sploh ne zavedajo, da v luknjo ne gredo sami, če bi šli, so zaradi mene lahko tudi brez luči, tako pa …ostajam brez besed.

Po prihodu in rova pa okrepčevalnica Pri Perkmandeljcu :)   ta žejni smo se odžejali, ta lačni najedli in gremo dalje….še en hribček nas čaka, tako imenovano Pikovo, koča in cerkev na Pikovem nam da znak, da smo večji del hribčkov že obvozili.

Podpeca

Spustili smo se v Podpeco, kje se lahko samo nagledaš lepot tega konca naše Slovenije, idilična vasica, ki ti jemlje dih. Sledil je spust do Črne, kilometer ali dva po asfaltu in .kot zakleto, dobim tudi tukaj žensko družbo…na kolesu seveda, katera je kasneje bila tudi zmagovalka v svoji kategoriji. Čestitke Maya.

In potem…opsss čez most in proti trim stezi …katera je urejena v nulo. Mislim kapo dol pred občino Črna…skozi gozd prispemo na smučišče, kjer je svoje prve zavoje učila tudi Tina Maze. Odpre se nam pogled na Črno, še nekaj ovinkov skozi ozke ulice in že drvimo po črjanski aveniji  :) do hotela, kjer je bil tudi cilj maratona….

Črna, pogled s smučišča

Dobro šolsko uro je v cilj pridrvev tudi Robi Kordež, kateri je bil tudi absolutni zmagovalec Črne luknje 2011 …bravo Robi. Na štartu pa smo lahko letos videli tudi aktualno prvakinjo Tanjo Žakelj. Pravijo, da je v majhnih flaškah strup. Bo že držalo, pri Tanji prav gotovo.

Absolutno najboljši

In še zaključna beseda, maraton takšne vrste je prav gotovo izziv za vsakega gorskega kolesarja. Upamo lahko, da se bo prijel in da bomo lahko 2020 leta stali na štartu že desetega po vrsti ;-)

Razglasitev izzidov je bila napovedana za 17.00 uro in bila izpeljana tako, kot se za takšno prireditev spodobi. Bilo je še nekaj padcewv, najslabše jo je prav gotovo odnesel Blaž, katerega smo lahko na cilju videli s povito nogo in berglami…sezona zanj je za letos vprašljiva, do Krejana se pa le poštimaj, želim ti čimprejšnje okrevanje.   Sicer pa …se vidimo , prihodnje leto na Črni luknji 2012

Biciklistični pozdrav

OBŠIRNA FOTOGALERIJA

Objavljeno v Foto, Foto utrinek, mtbkoroska-novice, vse o biciklarjenju, Šport | 6 komentarjev

6 odgovorov

1. blažP pravi:

Pozdravljen!
    Se mi je zdelo, da boš ravno ti eden prvih, ki nas bojo “razvajali” s fotografijami. Res, hvala ti. Verjetno bom kakšno uporabil na blogu ali kjerkoli. Brez skrbi zraven bo link do tvojega bloga seveda, če lahko?

lp Blaž

2. Robert pravi:

“Dobro šolsko uro je v cilj pridrvev tudi Robi Kordež, kateri je bil…”
    Če si tega na sliki mislil, ta ni Kordež ampak Primož Antler, sicer zmagovalec LIPA maratona v svoji kategoriji in član KK DJAK-a iz Nove Gorice.

3. IvanŠ pravi:

“Pri prehitevanju počasnejšega je namreč prišlo skoraj do bližnjega srečanja, pa sem raje zavil v luknju…”
    Tudi tako se lahko zapiše, da dobi zgodba na dramatiki, ampak…z bicikla počasnejšega je to izgledalo malo drugače: po obojestransko dogovorjenem prehitevanju sem nekaj časa drvel za tabo, dokler nisi nekega spranega skoka vzel preveč naprej ter poletel preko bilance v desni rob. Takrat pa je res prišlo do “bližnjega srečanja” ;)

Prehitevani

4. deejay deejay pravi:

@Blaž ti kr, ni problema
    @Robert , ne nisem mislil tega, Robija sem tudi označil na slikci, sem se takrat ravno hladil pri Urški, pa me je prehitel ;-)
    @ IvanŠ, ni bilo v desni rob, ampak direkt naravnost :)

5. blaz pravi:

deejay z gležnjem bo vse v redu. Res, da sem si pokvaril dirkaško (pre)poln junij. Upam, da bom lahko dirkal že na Ravnah prihodnji konec tedna, no če ne že prav dirkal, pa odpeljal par krogov na dirki za dušo :) sigurno pa bom že kolesaril naslednji teden :D

6. Tadej pravi:

Odlične fotke in lepo napisano vsec mi je tudi obdelava, ki je ravno pravsnja in ne unici modela

lp

Pozor: Tvoj komentar bo objavljen, ko ga odobri avtor bloga. Prosim, ne pošiljaj istega komentarja dvakrat.